Suomen Amiga-käyttäjät ry.
Suomen Amiga-käyttäjät ry. (engl. Finnish Amiga Users Group) on voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on tukea suomalaisia Amiga-tietokoneen käyttäjiä kehittämällä ja ylläpitämällä Amiga-harrastusta ja Amiga-tietouden tuntemusta Suomessa. Yhdistys mm. järjestää vapaaehtoisvoimin tapahtumia ja julkaisee sähköistä Saku-lehteä.

Yhdistys on julkaissut vuoden 1993 jälkeen yli neljäkymmentä Saku-lehden numeroa ja järjestänyt useita julkisia tilaisuuksia, joista muutamissa on vieraillut useita satoja kävijöitä. Muita yhdistyksen saavutuksia - nykyisiä ja menneitä - ovat verkkosivut, Amiga- ohjelmistojen ja -laitteiden ryhmätilaukset sekä Sakunet, Fidonetin kaltainen Amiga-purkkien välinen tietoverkko.

Suomen Amiga-käyttäjät ry. pyrkii ylläpitämään ja kehittämään Amiga-harrastusta edistämällä yleistä Amiga-tietouden tuntemusta ja säilömällä historiallista tietoa Amiga-tietokoneesta ja siihen liittyvistä ilmiöistä erityisesti Suomessa. Yksi tämän toiminnan tuloksista on epäsäännöllisesti päivitettävä Saku-CD-ROM, joka esittelee suomalaista Amiga-historiaa kymmenen vuoden ajalta.

Amiga-tuotemerkin ja teknologian omistava Amiga Inc. on antanut Suomen Amiga-käyttäjät ry:lle tunnustuksena oikeuden käyttää Amiga Recognized User Organization -merkkiä toiminnassaan.

Voit tutustua Suomen Amiga-käyttäjät ry:n historiaan Saku 2001 -esitteestä (PDF). Voit myös tukea toimintaamme liittymällä jäseneksi.
Jäseneksi liittyminen
Liittymällä jäseneksi tuet merkittävällä panoksella Suomen Amiga-käyttäjät ry:n toimintaa. Tähän mennessä suurin osa kerätyistä varoista on käytetty yleisölle maksuttomien tapahtumien järjestämiseen. Jäsenmaksutuloilla katetaan myös yhdistyksen juoksevat kulut, kuten pankki- ja postimaksut. Jäsenenä saat lisäksi äänioikeuden yhdistyksen kokouksiin ja hyödyt muista mahdollisista jäseneduista.

Jäsenmaksu vuodelle 2004 on 11 euroa.

Kirjoita tilisiirto yhdistykselle edellä mainitulle summalle. Laita maksun viestilaatikkoon nimesi, osoitteesi ja mahdollisesti sähköpostiosoitteesi. Älä käytä viitenumeroa.

Maksa valmistelemasi tilisiirto yhdistyksen tilille (pankkikonttorissa, automaatilla, Internet- pankkipalvelulla, tms). Tilinumeromme on Oulun Osuuspankki Myllyoja 574231-234786.

Mikäli kaikki tarpeelliset tiedot eivät mahtuneet tilisiirron mukaan, voit lähettää jäsenrekisteriä varten tarkennuksen Anu Seiloselle (thoriel@sci.fi). Myös myöhemmät osoitteenmuutokset tulee ilmoittaa Anulle.
Pankkitili: Oulun Osuuspankki Myllyoja 574231-234786

Suomen Amiga-käyttäjät ry. Internetissä:

Vaihtoehtoisia osoitteita kotisivuillemme:

Anu Seilonen, puheenjohtaja, Saku-lehden päätoimittaja ja webmaster:
thoriel@sci.fi

Terho Henriksson, varapuheenjohtaja, tapahtuma- ja mediavastaava:
terho.henriksson@kopteri.net

Jarmo Piippo, sihteeri
jarmo.piippo@pp.nic.fi

Saku-lehden kotipurkki ja Sakunet-verkon keskus:
Amiga Zone BBS, 65:10/1.0@sakunet, (017) 611 015, auki 24h

Puheenjohtaja: